PA_Centauro escribió:Después de unos años en esto de la simulación, he cambiado, antes siempre quería más. Ahora me conformo con lo que hay. Y que es lo que hay en la wwii?
- Tenemos un Il 1946 practicamente infinito que necesitaríamos tres vidas para aprovecharlo al 100%. Aunque graficamente esté desfasado y existan simuladores con mayor realismo nos ofrece la posibilidad de un entorno dinámico que no ofrece ningún título
- Por otro lado existe un Clod que ha dado muchos problemas, pero que de la mano de TF podemos volarlo en condiciones y aprovechar un índice de simulación que el Il2 no ofrece. Se sigue desarrollando y puede que se quede en nada, pero lo que si es verdad es que hay una base muy potente y con más posibilidades que el Il2 1946.
- existe también otros títulos como el Wathunder -que siguen prometiendo que lo harán más simulador...- y el DCS que parece que quieren hacer un hueco en la wwii -per va para muuuuy largo-
- en un futuro puede que un BoS que hasta que no lo probemos no podemos hacer ninguna valoración.
Aprovechemos lo que tenemos, que, por lo menos para mí, es mucho.
Parece que tendrás que agregar uno mas a tu lista:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... tcount=153
Hello folks,
Wow, what a big thread.
Sorry - this whole thing wasn't supposed to be public yet. A single misclick on my part set in motion a chain of events of such epic proportions, who could have ever guessed. And well, here we are.
I've been posting on a Russian forum a bunch last night since that's where the leak came out. Figured I owe it to you guys to actually post everything in English.
Here's what I talked about in Russian yesterday:
1. There’s a new project in development between RRG Studios (my company) and Eagle Dynamics.
2. We’re making a new WWII flight sim.
3. The general approach in the new sim is the same as in DCS: P-51.
4. Cockpit workload, cabin systems, levers-buttons-gears, reliance on actual historical manuals, and the flight model, will be the same as in DCS: P-51.
5. Modeling of various secondary internal systems, such as modeling the pressure inside each bend in the hydraulics, will be somewhat simplified.
6. The landscape in the new project will be based on EDGE.
7. The theater, planeset, screenshots, videos, etc – will come in due time.
And here's some new information:
1. Myself and a bunch of ED guys are flying in nice tight formation to the Flying Legends airshow tomorrow. We’ll go TSA on the vintage warbirds there. There’ll be lots of videos and photos.
2. The official project announcement, alongside screenshots, videos, schedules, and the most detailed feature description you’ve ever seen on any flight sim ever, will come no earlier and no later than September 1st, 2013. The date is very important for the project. We cannot miss it. Be there.
Other than that, I won’t be revealing any more details until Sept 1st.
I'll hang around here for a few more hours, and then I'm off to Flying Legends until Tuesday.
Digo yo, de tanto proyecto algo bueno tiene que salir, no?!
(Por cierto, el que escribe es el mismo Luthier de CloDo)