
Capós Motores Radiales
Re: Capós Motores Radiales
Precioso Jero...tiene mucho valor lo que estás logrando. 

Re: Capós Motores Radiales
Gracias a todos por vuestros comentarios.
No Ton, soy nulo con el Material Null, al final Birdman lo incorporo tal que asin


ton414 escribió:Este tiene tela.,¿conseguiste suavizar la unión como tú querías?, yo lo veo genial.
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No Ton, soy nulo con el Material Null, al final Birdman lo incorporo tal que asin
Or then you can learn the text editor method I use:
1) Convert original in game mesh to text format with Jr.Jones converter.
2) Plot the vertices from either original or new mesh. I use MATLAB but there are many options. For you your model in 3dsmax is already the plot.
3) Identify the boundary vertices and other vertices with smoothing bugs. I expect you can see the vertex coordinates easily in 3dsmax.
4) Search for vertices with those coordinates in both new and original text mesh.
5) Copy the normal components from original text mesh to new text mesh for each buggy vertex. I mean copy the three last values in the line with six values in [Vertices_Frame0] and paste them to the new mesh to each line with the same first three values and similar normal values. There may be vertices with opposite normals, but in that case you should edit only the ones with normal direction close to what you want.
6) Check in game whether you have the desired smoothing effect. Try again if you see something buggy that wasn't there before. Continue editing new vertices if you still see some smoothing bugs.
My method is not really simple since it requires the ability to understand the numbers and vertex positions. You can compare some meshes before and after my fix to see the edited normals.
- Birdman



Velocidad, altitud o cabeza: por lo menos dos son siempre necesarios para terminar con éxito el vuelo.
Re: Capós Motores Radiales
¿No había otra forma más complicada de hacerlo?. 
Yo he comprobado que a veces no hay un suavizado continuo en la unión de diferentes partes, aún siendo esta unión perfecta, porque los polígonos adyacentes pertenecen a grupos de suavizado distinto.

Yo he comprobado que a veces no hay un suavizado continuo en la unión de diferentes partes, aún siendo esta unión perfecta, porque los polígonos adyacentes pertenecen a grupos de suavizado distinto.

Re: Capós Motores Radiales
Otro, este era facil


Saludos.



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Re: Capós Motores Radiales




¡Ostras Jero, permiteme felicitarte por este magnífico trabajo!
Con tu permiso voy a incorporarlo en mi versión del IL2 para los vuelos en El Alamein y Singapur.
Gracias. ;)
".....donde sea, cuando sea....."


Re: Capós Motores Radiales
Este para la segunda parte de Stalingrado





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Re: Capós Motores Radiales

Fresco+
Re: Capós Motores Radiales
La-7 y variantes





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