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DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 10:47
por PA_Yren
Ya está.....

http://www.sas1946.com/main/index.php/t ... 539.0.html

Me estoy leyendo tó...
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Reason:
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~ Build 1.7 's primary goal is to set a common and workable standard in the use of Selector version, QMBpro version, Jetwar version, and plane list, as well as to integrate the AI mod with DBW permanenetly. This stable and solid base is what is required for future expantion of DBW.

Planes:
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~ Jetwar 1.2 added, updated to rc30jan (Anto & team)
~ SeaHurricaneMkIIc enabled

3d and textures:
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~ HVAR update from Anto added
~ 109F prop damage fix by Birdman
~ Safat Fix from Birdman (Fix for turrets in italian bombers unable to aim)
~ P40 thin wire antennas fix by Birdman
~ B29 nose LOD1 fix by Birdman (tu4 fix also by Birdman/Benitomuso)
~ Ju88 nightfighter default skin fix by Birdman (Crazyflak?)
~ Added GunsmokeI tga fix to effects from Walter Solito

Functionality:
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~ Udaded Technics.ini, air.ini and stationary.ini consolidating plane slots.Detailed lists of what was removed/made optional is available in the documents.
~ Added latest updated Selector from SAS~Storebror. Version 2.2.2.2_Build_02 is a competely new generation selector, and comes with a user manual also by Storebror, included with the 1.7 document files.(.../SAS Modact 3 Documentation\DBW Build 1.7 Dox...)
~ Added new version of missionprocombo (Benitomuso) http://www.sas1946.com/main/index.php/t ... 353.0.html
~ Latest version of DBW AI mod included (v2.3 rc1)(Anto, see credits in readmes)
~ FMB Crash fix by Birdman ( for - Bf 109 B/C/D- Ju 52- He 219- Halifax- L-5 Sentinel- RWD-8)
~ Updated & New set of QMBPro missions (Birdman/Le0ne)
~ Added new buttons 9.6

MAPS:
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~ Added Malone's Coral Island mapfix
~ Centmed airport fix by Birdman



Known Bugs:
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Pe-2series32 isn't destroyed in explosion if crew is still inside, likely an old bug with crew number or classfile
All F-84 loadouts seem to have RATO working with boost and effects, boosters are just hidden in loadouts without them


Cheers!
CirX



Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 10:49
por PA_Yren
Es una pena, pero no dice que integre la 4.11 y además, si tiene el AI Mod por defecto, supongo que dará los mismos problemas que dio en Online....

DBW 1.7 unfortunately cannot contain any (or many) new stuff, since we had to deal with the class limit first, and with 4.11 second (this happens in DBW 1.8 , before going for more massive expantion.

DBW 1.7 is for 4.101.

We will adress the stock update 4.11 in DBW 1.8 . Either 1.8 will require 4.11, or, what we want of 4.11 will be in 1.8. It will be one of the two. How exactly it will be will be decided by practicallity, and I do not know yet what will it be. But you do not have to worry about it just yet.

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 11:39
por PA_Centauro
Por lo que leo no me convence mucho, habrá que probar si la nueva IA mod da problemas online, pero después de probar la de la 4.11... Pero además no dicen nada de que vanga con los nuevos mapas de Jir de España por defecto, el B26, los nuevos aviones de la Guerra Civil... Lo acabaré instalando a la vez que vosotros, pero me esperaba más de la 1.7 sobre todo después de lo qu han tardado en sacarla.

Un saludo

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 13:24
por PA_Yomesmo
Lo que parece es que habrá que esperar a la 1.8 en la que si tienen intención de integrar el 4.11, toca paciencia...

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 15:29
por PA_Yren
Bueno, por lo que se lee parece que la 1.7 es más una reorganización para dejar espacio para cosas nuevas en la 1.8 y una mejora del manejo del java, o al menos eso es lo que entiendo.

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 16:19
por PA_Willy
El AI Mod puede ser opcional vía JSGME, como lo era en la 1.6.

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 17:17
por PA_Arba
Lo instalaré esta tarde.
Es de agradecer todo este trabajo; tanto ellos como a todos ustedes :x
Saludos :ymblushing:

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 17:48
por PA_Arba
Una pregunta que no me aclaro:

Cuando en "Quick Install Guide For DBW Build 1.7"; dice

Step 3 ~ Go to your jsgmemods folder, and DELETE the 2 folders called "#DBW_AIMod" and "#DBW_MissionPro Combo by PAL"

Step 4 ~ Go to your #DBW folder, and DELETE the XTD Folder.

Yo estoy entendiendo que lo borre de lo que acabamos de bajar????????

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 18:25
por PA_Willy
No. Que lo borres de tu antigua instalación DBW 1.6 antes de instalar la 1.7 en el mismo directorio.

Re: DBW Build 1.7

Publicado: 01 Feb 2012, 18:43
por PA_Arba
¡¡¡Gracias Willy!!!